miercuri, 8 decembrie 2010

Ziua 13.12.2010....

....este ziua in care voi da teza la Limba si literatura romana(mai pe scurt dau teza la romana),dar asta nu este tot pe 14 dau test la mate si pe 15 am olimpiada la romana....:)Deci sunt foarte ocupat in saptamana ce o sa vina,asta inseamna ca Luni,Marti si Miercuri nu voi putea scrie dar cred ca Miercuri da pentru ca nu fac orele...In fine sa speram ca totul va fi bine,urati-mi bafta si tineti-mi pumnii...Doamne ajuta sa iau  note mari la toate...:) ;)
SUBIECTE MAI DIFICILE LA TEZA DE LIMBA ROMANA

11 comentarii:

SuteuPaul spunea...

Bafta si note mari !

Vice spunea...

@SuteuPaul:Multumes si tie pentru cand vei da ;)

andrew spunea...

bafta :) si eu o dau saptamana asta si la romana si la istorie :|

Sorinel spunea...

esti adaugat la link exchange!

Vice spunea...

@Sorinel:Ms

vsl33ntyn spunea...

succes :X sa iei peste 9.99

Vice spunea...

@Vsl33ntyn:Sa dea Domnu...

Boby spunea...

Da bafta :))
Invata nu ca mine sa iei 6 :))
Noroc ;)

Vice spunea...

@Boby:Ms,sa speram ca o sa iau o nota mai buna

Vice spunea...

P.s:Am dat teza la Romana mai ramne testul la mate,ascultatul la istorie maine,miercuri olimpiada si joi test la fizica sa speram ca totul o sa fie bine...

BogdanSDR spunea...

deci... ce ai facut la teza? a fost greu? ceva rezultate bune?