sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Gata primul semestru..

..In sfarsit s-a terminat primul semestru si avem o saptamana de vacanta iar dupa care ne intoarcem iar la puscarie(scoala).Ultima zi de scoala a fost ieri, dar joi nu am facut nici o ora iar ieri ne-am dus la scoala pe la 12:00 ca sa ne treaca mediile doamna diriginta si sa ne spuna cine are media, cea mai mare.Fiind ultima zi de scoala bineinteles ca am facut putin misto cu colegii si prietenii mei,chiar daca situatia din catalog pentru unii nu este prea buna.A mea a fost buna si chiar sunt fericit de lucrul acesta, deoarece am cea mai mare medie din clasa, insa nu prea am bagat de seama si am continuat cu glumele.Cam atat am facut eu in ultima zi de scoala.Voua ce medie va iesit,ce ati facut in ultima zi de scoala???

7 comentarii:

Gorby spunea...

9 fix:D

Copilu de Lego spunea...

Gata! Mai este un semestru, sper sa il trec cu brio.

Vice spunea...

Gorby sa iti creasca media in semestrul doi...

Vice spunea...

Copilu de Lego,bafta in al doilea semestru.

Eusebiu spunea...

Primul semestru este inchis oficial. Se deschid portiile "iadului" tot oficial pentru corijenti si cei cu abandon scolar in al doilea semestru, mult noroc :))

Boby spunea...

Da asa este :P S-a terminat si primul si uite ca se incheie si vacanta si vine al 2-lea, si eu trebuie sa ma pun pe invatat sa iasa o medie mai buna, ca am zis ca ma duc la liceu militar :))
OFF: ce s-a intamplat cu blogu'tau vicentziu ? vad ca e dezordine pe aici, aranjarea in pagina lipseste :))
ai pierdut-o ? :D

Vice spunea...

Da stiu sunt in modificari.Am instalat ceva plugin-uri in ultimul timp.Dar urmeaza sa le sterg pe cele nefolositoare...