marți, 11 ianuarie 2011

Sub capota lui Vic3ntziu...

 Chiar daca multi spun ca wordpress este de mii de ori mai bun ca blogger,nu zic ca nu este asa insa eu am inceput cu acesta si m-am obisnuit,in aceasta postare vreau sa va spun ce pluginuri pe care le folosesc eu sa incepem...


  1. Akismet:pentru a bloca spamurile care vin pe capete...
  2. Facebook:un plugin pentru facebook
  3. Favicons:pot sa imi incarc ce favicon doresc eu
  4. Pagini:un plugin blogger care imi permite sa imi fac cate pagini vreau eu..
  5. Labels:tot un plugin blogger care imi arata etichetele mele.
  6. Recent Comments:un plugin care imi arata cele mai noi comentarii.

 Cam atatea folosesc eu nu sunt destul de multe deoarece nu vreau sa imi incarc blogul.Voi ce pluginuri folositi???

2 comentarii:

Cehy spunea...

Blogger are mult mai putine optiuni decat wordpress si mi se pare aiurea.Singurul avantaj este acela ca iti poti personaliza blogul chiar daca nu ai host/domeniu.

Gorby spunea...

@Cehy Blogurile de pe blogspot sunt privite mai bine de Google,daca pot spune asa...