sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Ziua de Vineri si colegii mei...

 Hei da,stiu ca este sambata dar vreau sa va zic ce s-a intamplat in ziua de vineri.Doamna de germana sa enervat rau pe un tampit,pe nume Leon Alin pe care l-a batut cu catalogul,de ce?,pentru ca nu stia sa se lege la sireturi(praf),la trimis odata si cand l-a chemat iar l-a dat afara pentru ca nu s-a legat bine,si desigur,l-a dat iar afara.Si colegutul meu Zamfir Alexandru m-a deranjat intr-una si pe mine si pe colegii mei,insa i-am spus doamnei diriginte si acum sa speram ca se va potoli si el.A da si mai am de zis de catre Apostol Alexandru care in ora de germana se juca si anume cu pixurile,tot ce am de spus este:FOARTE TARE FRATE...Colegii vostri cum se comporta???
P.S:Multumesc colegilor mei pentru ca sunt subiecte bune.

2 comentarii:

Costinel spunea...

Ai mei sunt groaznici .. e gradinita .

Vice spunea...

Asa sunt si ai mei(ma rog nu toti)..