miercuri, 15 decembrie 2010

Ce imi doresc eu in anul 2011..

M-am bagat si eu in jocul acesta dupa ce am vazut postare lui Val33ntyn,asa ca va voi spune ce imi doresc eu in anul 2011:
  • Sanatate si bucurii in viata (cu toti ne dorim asta)
  • Sa incep antrenamentele de la baschet
  • Sa iau note bune la scoala adica 8,9,10
  • Sa iesim din criza(asta nu se va intampla niciodata daca este Base la putere)
  • Sa mearga treaba cu blogul
  • Sa fiu alaturi de familia mea........Cam asta imi doresc eu de la anul 2011
Leapsa merge catre:Blogu lu' Paul,Sorinel,Stoim XD si cine mai vrea...
http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/9751178/2/istockphoto_9751178-may-2011-calendar-series.jpg

3 comentarii:

Vice spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Boby spunea...

mda , acuma mai are omu' treaba :))
uite eu ma crizez ca nu pot sa intru pe blogul meu... valentin se crizeaza ca are spamuri... :))
acuma fiecare cu treaba lui :D

mai ai ceva vise si tu ca si mine de asemenea :))
ce pot sa iti zic? sa ti se indeplineasca toate si sa ai sarbatori fericite alaturi de familia ta :)

BogdanSDR spunea...

bafta multa si sa ti se indeplineasca dorintele :)