joi, 16 decembrie 2010

Ce ma enerveaza...

...Dupa cum ati observat am scris la comentarii la Leapsa ca nu mai comenteaza bloggeri defapt imi cer scuze ca nu este vina lor ci din cauza ca nu mai mergea codul de securitate asa ca acum trebuie sa comentati pe o alta pagina adica daca dati pe Comentarii veti fi redirectionati catre o pagina blogspot in care veti putea sa imi scrieti acolo comentariile,din pacate asa vom proceda de acum inainte..Inca odata imi cer scuze ca le-am spus bloggerilor ca nu comenteaza deoarece nu era vina lor ci a codului ala prost....
P.S:Oricum m-am referit la bloggerii cum ar fi Artisti.com si Annitu care nu au comentat deloc de cand am deschis nu la oameni seriosi ca Blogu lu' Paul,Val33ntyn,Blogu lu' Boby etc....
http://razvanpascal.files.wordpress.com/2010/07/blog_or_not.jpg

7 comentarii:

Boby spunea...

hai ca de data asta scapi... :))

BogdanSDR spunea...

sunt multi care decat citesc comentarii si nu posteaza pe alte bloguri...

SuteuPaul spunea...

Sunt de acord

Eusebiu spunea...

Cu siguranta, ia id-ul meu de la Suteu Paul, ca celalalt vechi nu-l mai am, multa bafta!

Eusebiu spunea...

Drept apreciere a blogului tau, ti-am pus un banner la mine pe blog :) , cand ai timp intra si te uita, bafta din nou!

Vice spunea...

Merci @Eusebiu

Cristy spunea...

Asa este lumea