marți, 21 decembrie 2010

Ma duc (1)..

...Da,ma duc la colindat dupa ce am fost si anul trecut si am strans 30 de lei de caciula(destul de mult)eu impreuna cu doi prieteni vom merge pe la colindat....Sa speram ca ne va deschide cineva de data asta  usa deoarece stim cu totii este criza..Asta este insa eu cred ca mai sunt in lumea asta macar 20% romani care au o inima mare si iubesc sarbatorile..Si acum vreau sa va intreb, voi va duceti la colindat?(Da, de ce?)(Nu, de ce?)...
http://nataliabejan.files.wordpress.com/2009/12/colindatori_cu_steaua.jpg

11 comentarii:

Costinel spunea...

Sigur, o sa ma duc !
Niste $ pentru buzunar nu strica niciodata .

Vice spunea...

Pai da.. ;)

PaulSuteu spunea...

Eu nu ma duc,is batran si asa :).
Pana la urma a merge la colindat e a vesti Nasterea Domnului,nu sa strangi bani.

Sorinel spunea...

Ma duc doar sa ma plimb ...

Oricum BAFTA !

Vice spunea...

Merci

BogdanSDR spunea...

mi-ar placea sa ma duc si eu la colindat cu baietii doar ca... eu consider ca sunt prea batran pentru asta :)))

Boby spunea...

ma duc...
nromal ca ma duc :D
Cu viflaimu' cu 6 :) Anu trecut am facut 8 milioane de caciula adica 8 x 6 :) Calculati voi :> :))
Sper ca anu asta sa facem si mai mult :)

Vice spunea...

Sa speram,slabe sanse !!!

Eusebiu spunea...

E criza frate :)) Asteapta sa te duci cu obiceiul numit "Ursul" :))) Acolo macar daca nu primesti bani, primesti bautura :)) ! Eu asa faceam cand eram acum 4-5 ani, cand ma mai duceam si eu pe undeva cu astfel de obiceiuri!

AlexiCa spunea...

Spor la bani sefule :)

Cristy spunea...

Sa speram ca va fi bine,nu Vice ?