joi, 23 decembrie 2010

Ma duc (2)..

..De fapt am fost la colindat ,dar maine de dimineata ma voi duce iarasi cu Cristi ,insa de data aceasta cu STEAUA SUS RASARE..Cred ca voi face si un Ma duc(3) sau mai bine un Am venit..Sa trecem la subiect vroiam sa va zic ca am strans 55 de lei de caciula (UIMITOR!?!)desigur,nu am strans doar bani ci unii oameni ne-au dat portocale,mandarine,bomboane,biscuiti etc(Niste copii din scara au aruncat cu biscuiti...Urat din partea lor,pentru ca nu conteaza ce iti da conteaza gestul,nu este asa?)...Deci cam atat am de zis, pe data viitoare...Pa,pa!/!
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg4jtIsh5PtUTHaTK1YTy9cSUaybajuDAu7hGeboHuD2C9EVLu5p_bfvZFmxuaK6sLJmECjJamRb1FWPEe_Iny-EmEY0BOPPDaybE4k71jkfPzIDuZ3aoyGvKfGWqC7HkoVHLjHg2Ks/s1600/carolers.gif

6 comentarii:

CrIsTy spunea...

Imi place foarte mult!! Sa mai scrii si un Ma duc(7).. si asa mai departe!! Ingenios si mult noroc in continuare!

Vice spunea...

Merci la fel Cristi,sa ne auzim cu bine maine ;)

BogdanSDR spunea...

mi-ar placea daca s-ar pastra obiceiurile astea si la mine... din pacate nu se prea ocupa nimeni cu asta

Vice spunea...

Pacat,dar de traim in Romania !!!

Sorinel spunea...

nesimtiti copiix(

Vice spunea...

Este plina tara de aceste specimene..