vineri, 24 decembrie 2010

Vic3ntziu in 2011..

  Am primit o leapsa de la  Gorby Blog   in care trebuie sa spun cum as vrea sa fie blogul in 2011 pai sa vedem:
  • frecventei articolelor:Pai eu zic ca scriu destul de mult, adica odata la o zi doua..                                                                                                                                                           
  •  continutul:Pai am destule comentarii la articole deci, asta inseamna ca stau bine pe planul asta                                                                                                                                            
  •   designul:Sincer sa fiu nu cred ca voi mai schimba tema ,pentru un timp indelungat ,deoarece imi place asta foarte mult eventual sa mai fac niste ibunatatiri la antet....                                                                                                                                  
  •  traficul:As vrea sa mai creasca...
  •  interactiuni:As vrea sa fiti la fel de ''comentatori'' ca acum...  
Leapsa merge catre toti care imi citesc blogul poate sa o ia cine vrea ;)...Va urez un Craciun fericit, pentru ca nu voi mai apuca sa scriu deoarece maine plec la bunici...

8 comentarii:

Sorinel spunea...

frumoase planuri

Copilu de Lego spunea...

Succes, Craciun si Sarbatori fericite.

AndAleCo spunea...

Craciun ferict si un an nou mai plin si mai bun!
Cu drag,
Andrei Alexandru Codrin (AndAleCo Blog)

Vice spunea...

AndaleCo,Copilu de Lego si Sorinel:Multumesc, si sper ca si voi sa aveti un Craciun plin de bucurii ;)

Gorby spunea...

Sarbatori fericite!

CrIsTy spunea...

Sarbatori fericite, Vice si sa-ti-se indeplineasca toate dorintele!!!

BogdanSDR spunea...

frumoase planuri, sa ti se implineasca toate :)

Gorby spunea...

Salut!Organizez un concurs in care poti castiga un domeniu .eu .Mai multe informatii aici http://gorbyblog.eu/concurs/concurs-2