vineri, 7 ianuarie 2011

Eliberarea...

   Imi cer scuze pentru iesirea mea in articolul anterior,vreau sa imi cer scuze cititorilor mei si vreau sa ii fac sa inteleaga ca am scris acele "alintari" ale presedintelui la nervi din cauza ca si-a permis sa se plimbe cu 15 mii de Euro sau cat o fi cheltuit + ca am eu niste problemele adica cred ca stresul(foarte mare),oboseala(isi spune cuvantul) si inca o problema dar care nu prea conteaza...Din aceste cauze nici nu prea am mai scris pe blog,vroiam sa criu azi de dimineata un articol dar iarasi nu am putut deoarece a trebuit sa invat la biologie(am luat un 10,multumesc Doamne!!!)..Chiar daca o sa continuie aceste lucruri credeti-ma nu ma voi lasa niciodata de blog,chiar daca m-am gandit de mai multe ori la chestia asta nu o pot face..In concluzie ttrebuie sa scap de probleme si voi scrie iar mai des pe blog,cam atata am avut de zis.As vrea sa spun ca acest articol l-am scris deoarece simteam nevoia sa ma eliberez.Multumes cititorilor mei ca au fost aproape...

0 comentarii: