luni, 3 ianuarie 2011

Hehe Domnu' Base este criza?!?

Domnu' Base a fost la Predeal in vacanta cu familia lui,iar cand a vrut sa plece si-a dat seama ca este foarte aglomerat,si ce a zis el(de ce sa stau eu ca toti prostii astia si sa astept pana maine sa ajung in Bucuresti cand pot (care sigur sunt ai nostri nu ai lui)si sa ma duc cu elicopterul).Cand ma uitam la TV si am vazut cata lume sta si asteapta ca poate,poate se vor misca din loc,mai dau pe un canal si ce sa vad,ca ''iubitul'' nostru presedinte fenteaza traficul si o ia tiptil,tiptil cu elicopterul.
P.S:Huuuuuaaaaaa,Base,ne zici noua sa facem economie dar tu ce faci??? 
                     Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare, deoarece l-am scris la nervi...Articolul l-am scris dupa ce am citit Ziarul CxV
elicopter basescu

1 comentarii:

PaulBlog spunea...

Ei bine Vicentiu,nu o lua si tu asa tare.
Nu cred ca Basescu e asa "smecher" sa mearga cu elicopteru